Evaluatie

De ondersteuning is afgesproken voor een bepaalde periode. Zes tot acht weken voordat uw ondersteuning afloopt, volgt een eindgesprek.

Wat bespreekt u in het eindgesprek?

In het eindgesprek kijkt u samen met de medewerker van het sociaal team naar het resultaat van de ondersteuning. Zijn de gestelde doelen in het ondersteuningsplan gehaald? Hoe verliepen de afspraken in het plan? Moet de ondersteuning worden voortgezet, wellicht met aanpassingen?

Wie zitten er bij het eindgesprek?

U heeft het eindgesprek samen met de medewerker van het sociaal team en, indien gewenst, met degene die ondersteuning geboden heeft.

Is langer ondersteuning nodig?

Als blijkt dat de ondersteuning verlengd moet worden, dan regelt de medewerker van het sociaal team dat voor u. 

Suggesties, complimenten en klachten

Waar gewerkt wordt is altijd ruimte voor verbetering. Wat ging er goed, wat ging er minder en waar liggen verbetermogelijkheden? Ook dit kunt u tijdens de evaluatie aangeven. De sociale teams horen graag uw ervaring(en).

Klachten

Waar gewerkt wordt, gaan ook wel eens dingen mis. De medewerkers van de sociale teams doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te ondersteunen. Heeft u een klacht, laat het vooral weten zodat er naar een oplossing gezocht kan worden, samen met u.

Lees meer bij het onderdeel 'Klachten'